ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: PCPR

Data udostępnienia: 2024-03-18

Ogłoszono dnia: 2024-03-18

Termin składania dokumentów: 2024-03-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2024

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie;
  2. posiada 3 letni staż pracy w pieczy zastępczej;
  3. osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem  za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo  skarbowe;
  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym   z dostępem ograniczonym;
  7. znajomość przepisów z zakresu:
    1. ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy,
    2. ustawy o pomocy społecznej,
    3. ustawy o samorządzie powiatowym,
    4. ustawy o ochronie danych osobowych,
    5. kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziany 5 letni staż pracy
    w pieczy zastępczej;
  2. doświadczenie w nadzorowaniu pracy i kierowanie zespołem pracowników,
  3. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań z pieczy zastępczej,
  4. doświadczenie w sporządzaniu opinii dotyczących rodzin zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze,
  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
  8. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu;
  9. znajomość obsługi systemów informatycznych przeznaczonych dla pieczy zastępczej np. POMOST,
  10. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  11. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
  12. umiejętność interpretowania przepisów;
  13. umiejętność pracy pod presją czasu;
  14. kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności ośrodkami pomocy społecznej, centrami usług społecznych, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi;
  2. Nadzorowanie pracy koordynatorów pieczy zastępczej i osób bezpośrednio współpracujących z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinne domy dziecka;
  3. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, rodzin pomocowych, dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego;
  4. Wstępna organizacja szkoleń dla kandydatów i osób pełniących funkcje rodzin zastępczych prowadzących rodzinne domy dziecka, rodzin pomocowych i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, prowadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego;
  5. Inicjowanie działań związanych z powstaniem grup wsparcia i specjalistycznego poradnictwa dla rodzinnej pieczy zastępczej;
  6. Prowadzenie naboru kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej;
  7. Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia kwalifikacji osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka i udział w komisji kwalifikacyjnej;
  8. Podejmowanie działań do objęcia rodzin zastępczych oraz prowadzący rodzinne domy dziecka wsparciem i pomocą wolontariuszy;
  9. Udział w posiedzeniu zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej;
  10. Sporządzanie sprawozdania z efektów pracy zespołu ds. pieczy zastępczej;
  11. Podejmowanie działań w celu zapewnienia opieki nad dziećmi w przypadku, gdy rodzina zastępcza albo prowadzący rodzinny dom dziecka okresowo nie może sprawować opieki w szczególności z powodów zdrowotnych lub losowych albo zaplanowanego wypoczynku;
  12. Ścisła współpraca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
  13. Przygotowywanie budżetu i zmian budżetu w ciągu roku kalendarzowego wynikających z potrzeb pieczy zastępczej;
  14. Sporządzanie niezbędnych sprawozdań z pieczy zastępczej, w tym sprawozdań finansowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
2. praca w terenie
2. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
3. czas pracy 1 etat,
4. wysiłek umysłowy.

V. Wymagane dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
  • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
  • kopie świadectw pracy,
  • podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  • podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-03-28 15:00:00
b. Sposób:
V. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie, czytelnie podpisane. Kserokopie oryginałów dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata i zawierać czytelny podpis, datę i miejsce dokonania poświadczenia.
VI. Zasady  naboru  na  stanowisko:
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja  powołana  Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie w 2 etapach postępowania:
I   etap:  Analiza dokumentów polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z  dokumentami  złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest  ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II   etap: Do drugiego etapu  postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. O  terminie  II etapu zakwalifikowani  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Drugim etapem postępowania w celu wyłonienia  kandydata na stanowisko będzie rozmowa kwalifikacyjna, która  będzie dotyczyć  predyspozycji kandydata  do pracy na  stanowisku oraz wiedzy merytorycznej z zakresu znajomości zagadnień ustaw
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku pracownika administracyjnego oraz charakterystyka dotychczasowego doświadczenia.
VII. Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony na tablicy ogłoszeń PCPR w Iławie i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie http://www.pcprilawa.pl/ w terminie do 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, jeżeli nie doszło do zatrudnienia.
Kandydat wybrany na stanowisko ds. administracyjnych, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
c. Miejsce:
VIII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownik  Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej” należy składać w terminie do 28.03.2024 r. do godz. 15.00, osobiście, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, lub przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu do PCPR): Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, 14-200 Iława, epuapem na adres: pcprilawa.
Informacje dodatkowe: aplikacje, które wpłyną do PCPR w Iławie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 6490450 – P. Joanna Mazurkiewicz, P. Jolanta Rynkowska

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, poniżej 6% .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Rynkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-18 13:21:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-18 13:21:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-03 15:23:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
277 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony