ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6\2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6\2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pracownik socjalny – starszy specjalista pracy socjalnej, koordynator działu ds. świadczeń

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: PCPR

Data udostępnienia: 2023-07-31

Ogłoszono dnia: 2023-07-31

Termin składania dokumentów: 2023-08-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 6\2023

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania pracy,
5) posiada wykształcenie wyższe lub średnie uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
6) posiada znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o finansach publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność zarządzania zespołem,
2) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań zespołu,
3) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, wysoka kultura zawodowa,
4) posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość obsługi programu POMOST (w tym moduł piecza zastępcza), programów statystycznych, związanych ze sprawozdawczością w pomocy społecznej (np. CAS),
7) dodatkowym atutem będzie doświadczenie i zatrudnienie w pomocy społecznej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Naliczanie świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych:
a) przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących udzielania pomocy pieniężnej rodzinom zastępczym, na częściowe pokrycie kosztów utrzymania umieszczonych w nich dzieci oraz dodatków i innych świadczeń należnych,
b) przygotowywanie umów na prowadzenie rodziny zastępczej zawodowej lub rodzinnego domu dziecka,
b) naliczanie i realizacja świadczeń, dodatków i innych dofinansowań z pieczy zastępczej.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych dotyczących pieczy zastępczej, a w szczególności:
a) rozliczeń finansowych między jednostkami samorządów terytorialnych odnośnie kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i placówkach opiekuńczo–wychowawczych,
b) przygotowywanie wniosków o przekazywanie dotacji dla poszczególnych jednostek za pobyt dzieci w pieczy zastępczej lub placówkach opiekuńczo wychowawczych,
c) przygotowywanie porozumień między jednostkami samorządów terytorialnych odnośnie przekazywania środków finansowych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej,
c) sporządzanie list wypłat świadczeń dla rodzin zastępczych,
d) sporządzanie not obciążających poszczególne gminy za pobyt dzieci w pieczy zastępczej,
e) przygotowywanie dokumentacji dzieci umieszczanych w placówce opiekuńczo-wychowawczej,
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej odpłatności rodziców biologicznych, w szczególności:
a) rozliczeń finansowych dotyczących realizacji decyzji o odpłatności za pobyt dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych,
b) windykacji należności za pobyt dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
4. Obsługa systemu sprawozdawczego:
a) sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej właściwemu wojewodzie, również w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu informatycznego,
b) wprowadzenie danych do systemu, na podstawie posiadanych danych dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, wychowanków kontynuujących naukę oraz usamodzielniających się,
c) sporządzanie i wysyłanie zbiorów centralnych,
d) sporządzanie i wysyłanie sprawozdań jednostkowych,
e) przygotowywanie materiałów planistycznych na kolejny rok budżetowy,
f) przesyłanie pism epuapem.
5. Stała współpraca z działem finansowym, koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej, specjalistami zatrudnionymi w PCPR.
6. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
7. Nadzór i koordynacja działu ds. świadczeń m.in. w zakresie przyznawanych świadczeń, wydawanych decyzji, realizacji zadań, sprawozdawczości.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Miejsce świadczenia pracy – siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3a. Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
3. Praca w pomieszczeniu biurowym, przy komputerze, obsługa sprzętu biurowego, praca w terenie.

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art.22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2. dokumenty potwierdzające wykształcenie,
3. dokumenty potwierdzające wymagający staż pracy,
4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia,
8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Dokumenty przedkładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „za zgodność z oryginałem”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-10 15:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3a, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: „pracownik socjalny – starszy specjalista pracy
socjalnej, koordynator działu ds. świadczeń” – w terminie do 10.08.2023 roku.
 
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
 
Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR przez okres 3 miesięcy od dnia wyznaczonego terminu składania ofert. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie powyższego terminu, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną zniszczone. Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie zastrzega sobie prawo do unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.
 
Dodatkowych informacji udziela Pani Jolanta Rynkowska, Dyrektor PCPR, pod numerem tel. 896490450, w godzinach pracy Powiatowego Centrum.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 2a, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Rynkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-31 17:00:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-31 17:00:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-04 10:23:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1794 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony