Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie zaprasza do złożenia ofert na usługę pod nazwą: świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, przy ul. Andersa 3 A
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-12-11 15:02:57 przez Aleksandra Kejdrowska
Akapit nr - brak tytułu
Iława, 11.12.2023 r.
Ogłoszenie o zamówieniu 4/2023
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, zaprasza do złożenia oferty na:
świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, przy ul. Andersa 3 A
Opis oferty: sprzątanie pomieszczeń biurowych PCPR w Iławie (ul. Andersa 3 A), o powierzchni użytkowej 434 m2 .
- Zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem:
Lp.
|
Opis prac
|
Częstotliwość
|
||
wszystkie dni robocze
|
inna
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Pomieszczenia biurowe
prace wykonywane z użyciem odpowiednich środków do konserwacji, pielęgnacji i czyszczenia
|
||||
1
|
Odkurzanie wykładzin dywanowych, zamiatanie, mycie, szorowanie podłóg twardych, parkietów, glazury, wykładzin PCV wszystkich podłóg twardych w pomieszczeniach biurowych
|
x
|
|
|
2
|
Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi itp.
|
x
|
|
|
3
|
Czyszczenie mebli z użyciem odpowiednich
płynów do konserwacji i pielęgnacji: przecieranie biurek i mebli, parapetów, itp.
|
x
|
|
|
4
|
Odkurzanie mebli tapicerowanych
|
|
raz w tygodniu
|
|
5
|
Czyszczenie i usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych
|
|
raz w miesiącu
|
|
6
|
Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych zgodnie z segregacją wg kategorii odpadów, wymiana worków na śmieci
|
x
|
|
|
7
|
Czyszczenie z użyciem odpowiednich płynów do konserwacji i pielęgnacji: drzwi i framug, listew osłonowych, dezynfekcja klamek przy drzwiowych
|
x
|
|
|
8
|
Czyszczenie z użyciem odpowiednich płynów
do konserwacji i pielęgnacji: telefonów i dezynfekcja słuchawek |
x
|
|
|
9
|
Wietrzenie pomieszczeń i kontrolowanie zamknięć okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego
|
x
|
|
|
10
|
Czyszczenie z użyciem odpowiednich płynów do konserwacji i pielęgnacji oraz materiałów (ścierek): urządzeń elektrycznych, elektronicznych (komputery, monitory, drukarki)
|
|
w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu
|
|
11
|
Czyszczenie z użyciem odpowiednich płynów
do konserwacji i pielęgnacji: podłóg twardych, parkietów, glazury, wykładzin PCV, woskowanie i froterowanie parkietów |
|
raz na dwa miesiące
|
|
12
|
Czyszczenie z użyciem odpowiednich płynów
do konserwacji i pielęgnacji: dywanów i wykładzin dywanowych, przy użyciu odkurzacza piorącego |
|
w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz na trzy m-ce
|
|
13
|
Mycie okien i ram okiennych, rolet okiennych zewnętrznych, grzejników c.o
|
|
raz na trzy miesiące
|
|
14
|
Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do pracownika odpowiedzialnego za administrację budynku
|
W razie wystąpienia usterki niezwłocznie
|
||
Korytarze, schody, klatka schodowa
|
||||
15
|
Odkurzanie powierzchni podłogowych,
zamiatanie, mycie, szorowanie |
x
|
|
|
16
|
Wycieranie balustrad, poręczy i krat
z użyciem odpowiednich płynów do konserwacji, pielęgnacji i czyszczenia
|
|
w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu
|
|
17
|
Mycie listew osłonowych itp.
z użyciem odpowiednich płynów do konserwacji, pielęgnacji i czyszczenia
|
|
w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu
|
|
18
|
Mycie drzwi (przeszklonych i pełnych), framug, z użyciem odpowiednich płynów do konserwacji, pielęgnacji i czyszczenia
|
|
w miarę potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w tyg.
|
|
19
|
Usuwanie pajęczyn, przecieranie, czyszczenie stołów, krzeseł, obrazów, parapetów itp.
|
x
|
|
|
Sala konferencyjna, pomieszczenie spotkań dla dzieci
prace wykonywane z użyciem odpowiednich środków do konserwacji,
pielęgnacji i czyszczenia: |
||||
20
|
Wycieranie kurzu z mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn
|
|
w miarę potrzeb nie rzadziej niż dwa
razy w tygodniu
|
|
21
|
Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi
|
|
w w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w tyg tygodniu
|
|
22
|
Mycie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych
|
|
nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu
|
|
23
|
Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie
do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych |
x
|
|
|
24
|
Mycie okien i ram okiennych, rolet okiennych, kratek wentylacyjnych i grzejników c.o.
|
|
raz na trzy miesiące
(w miarę potrzeb)
|
|
Toalety
prace wykonywane z użyciem odpowiednich środków do konserwacji,
pielęgnacji i czyszczenia |
||||
25
|
Mycie i dezynfekcja wszystkich
urządzeń sanitarnych |
x
|
|
|
26
|
Umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC
UWAGA!
Zakaz używania kostek zapachowych do muszli WC |
Niezwłocznie po wyczerpaniu
|
||
27
|
Mycie luster i armatury
|
x
|
|
|
28
|
Mycie drzwi i framug, dezynfekcja klamek
|
x
|
|
|
29
|
Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych
|
x
|
|
|
30
|
Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, szorowanie, wycieranie na mokro
|
x
|
|
|
31
|
Uzupełniania mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, płynu do naczyń
|
Niezwłocznie po wyczerpaniu
|
||
Pomieszczenia piwnic i składnicy akt
prace wykonywane z użyciem odpowiednich środków do konserwacji,
pielęgnacji i czyszczenia |
||||
32
|
Mycie, zamiatanie powierzchni podłogowych w wyznaczonych piwnicach oraz korytarza i schodów
|
|
dwa razy w miesiącu
|
|
33
|
Opróżnianie pojemników na śmieci wynoszenie
do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych |
|
w miarę potrzeb
na bieżąco |
|
34
|
Mycie drzwi i framug
|
|
raz na dwa miesiące
|
|
35
|
Mycie okien i ram okiennych, kratek wentylacyjnych
|
|
dwa razy w roku
|
|
36
|
Odkurzenie, czyszczenie regałów, rur c.o., zamiatanie i mycie podłóg
|
|
raz na sześć miesięcy lub w miarę potrzeb
|
|
Inne prace
prace wykonywane z użyciem odpowiednich środków do konserwacji,
pielęgnacji i czyszczenia |
||||
37
|
Mycie sprzętu oświetleniowego
(dotyczy całego budynku biurowca) |
|
raz na sześć miesięcy lub w miarę potrzeb
|
|
38
|
Sprzątanie po bieżących pracach konserwatorsko-remontowych (np. wymiana wykładziny, malowanie pomieszczenia, przemieszczanie mebli) pomieszczeń budynku
|
W miarę potrzeb
|
||
39
|
Prace na terenie bezpośrednio przyległym do budynku PCPR: w okresie jesiennym zamiatanie liści, w okresie zimowym odśnieżanie terenu i schodów wejściowych oraz posypywanie piaskiem, a w okresie letnim koszenie trawy
|
codziennie lub w miarę potrzeb
|
||
Czynności wykonywane przez Wykonawcę rzadziej niż raz w miesiącu
zostaną odnotowane przez Wykonawcę w wykazie wykonywanych prac,
ze wskazaniem daty wykonania poszczególnych prac oraz podpisami pracowników wykonujących daną czynność. Prawidłowość wykonania poszczególnych prac potwierdzi wyznaczony pracownik Zamawiającego.
zostaną odnotowane przez Wykonawcę w wykazie wykonywanych prac,
ze wskazaniem daty wykonania poszczególnych prac oraz podpisami pracowników wykonujących daną czynność. Prawidłowość wykonania poszczególnych prac potwierdzi wyznaczony pracownik Zamawiającego.
Usługa wykonywana będzie w godzinach od 1500 do 1900 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Wykonawca w celu kompleksowego wykonania usługi zobowiązany jest do wykonania ewentualnych innych stwierdzonych przez siebie lub wskazanych przez Zamawiającego czynności nie wymienionych w niniejszym zakresie.
Wykonawca oświadcza, że nie będzie używał do wykonywania usługi żadnych materiałów zakazanych przepisami szczególnymi.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym zamówieniem należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług przestrzegać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE, a także przestrzeganie polityki bezpieczeństwa obowiązującej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, w zakresie ochrony danych osobowych w trakcie przebywania pracowników którzy będą realizować usługę na terenie budynku, a w szczególności:
- zakaz przebywania na terenie obiektu osobom nieupoważnionym (bez zgody na przebywanie),
- przestrzegania polityki bezpieczeństwa w zakresie zabezpieczenia budynku.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić środki higieniczne oraz środki czystości o parametrach nie gorszych niż niżej wskazane.:
- papier toaletowy: duże rolki, biały lub naturalny, min. 2 warstwowy wykonany w 100 % z celulozy, dzielony na listki, miękki, w rolkach dostosowanych do podajników będących w użytkowaniu w PCPR w Iławie, łatwo spłukujący się, średnica 19 cm, gramatura nie mniejsza niż 40 g/m2;
- ręczniki papierowe wykonane z papieru białego, (Zamawiający nie dopuszcza materiałów barwionych: np. zielonych) oraz ręczniki do osuszania rąk pasujące do podajników z ręcznikami papierowymi typu TORK – będących w użytkowaniu PCPR w Iławie,
- płyn do mycia rąk, pozostawiający, przyjemny zapach, delikatny, nie wysuszający rąk uzupełniany do pojemników zamontowanych w pomieszczeniach sanitarnych,
- płyn do mycia naczyń, pozostawiający przyjemny zapach, skuteczny przy usuwaniu tłuszczu
i resztek jedzenia z mytych naczyń, niewysuszający rąk. Uzupełniany do pojemników zamontowanych przy zlewozmywakach,
- środki dezynfekujące;
- środki zapachowe.
Wszystkie środki czystości niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zakupuje na własny koszt i we własnym zakresie. Środki używane podczas sprzątania powinny być dopuszczone do obrotu na rynku polskim i posiadać wymagane karty charakterystyki. Narzędzia pracy, odzież i obuwie ochronne i robocze potrzebne do zrealizowania powyższych zadań Wykonawca zakupuje na własny koszt i we własnym zakresie.
Zamawiający użyczy Wykonawcy pomieszczenia na przechowywanie sprzętu i środków czystości.
Sprawdzenie czystości pomieszczeń odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zamawiającego, zajmujących odpowiednio dane pomieszczenie następnego
dnia przed rozpoczęciem pracy. Zamawiający będzie odnotowywał w zeszycie złożonym
u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, wszelkie nieprawidłowości w realizacji usług objętych umową zgłoszone przez jego pracowników.
dnia przed rozpoczęciem pracy. Zamawiający będzie odnotowywał w zeszycie złożonym
u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, wszelkie nieprawidłowości w realizacji usług objętych umową zgłoszone przez jego pracowników.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych;
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji przedmiotu zamówienia;
- listę osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem do umowy.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać
ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Zamawiający zawrze umowę w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria przy wyborze oferty:
1. Najniższa cena ofertowa brutto
Oferty oceniane będą wg poniższego schematu:
C = CminCb x 100
C- liczba punktów w kryterium „cena”
Cmin – cena oferty najtańszej brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
Czas przewidziany na realizację zamówienia –
- Termin realizacji: od 01.01.2024 do 31.12.2024 roku.
Forma składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, która powinna zawierać:
- Wypełniony druk oferty
Termin składania ofert: do dnia 21.12.2023 roku do godz. 14.00.
Miejsce składania ofert: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, Sekretariat (pokój nr 15) ul. Andersa 3 A, 14-200 Iława. Ofertę należy zapakować w kopertę i podpisać „OFERTA – „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku PCPR
Oferty złożone po terminie wskazanym powyżej nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
- inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie jest Pan Jarosław Góral, kontakt: adres e-mail ; telefon 515475588;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z rzeczowym wykazem akt obowiązującym w PCPR w Iławie;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do zawarcia umowy z Zamawiającym; nie podanie określonych danych spowoduje pozostawienie oferty bez rozpatrzenia;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwaga!
Wykonawcy składający oferty w prowadzonych postępowaniach winni złożyć oświadczenie o następującej treści:
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
/-/ Jolanta Rynkowska
Załączniki
Pobierz dane XML Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie zaprasza do złożenia ofert na usługę pod nazwą: świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, przy ul. Andersa 3 A Drukuj informację Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie zaprasza do złożenia ofert na usługę pod nazwą: świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, przy ul. Andersa 3 A