Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: kierownik świadczeń
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: PCPR
Data udostępnienia: 2024-03-18
Ogłoszono dnia: 2024-03-18
Termin składania dokumentów: 2024-03-28 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2024
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie;
- posiada 3 letni staż pracy w pieczy zastępczej;
- osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
- prawo jazdy kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziany 5 letni staż pracy w pieczy zastępczej;
- doświadczenie w nadzorowaniu pracy i kierowanie zespołem pracowników,
- doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań z pieczy zastępczej,
- doświadczenie w tworzeniu budżetu jednostki samorządowej,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
- bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu;
- znajomość obsługi systemów informatycznych przeznaczonych dla pieczy zastępczej np. POMOST,
- dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
- umiejętność interpretowania przepisów;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności ośrodkami pomocy społecznej, centrami usług społecznych, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi;
- Nadzorowanie pracy pracowników zespołu ds. świadczeń i osób bezpośrednio współpracujących z rodzinami zastępczymi, prowadzącymi rodzinne domy dziecka, placówkami opiekuńczo-wychowawczymi;
- Wystawianie skierowań dla dzieci umieszczanych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego;
- Wystawianie decyzji administracyjnych dot. ustalania opłat rodzicom biologicznym za pobyt dzieci w pieczy, decyzji na brak przesłanek do odstąpienia od ustalenia opłaty;
- Udział w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych;
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do umieszczania dzieci w pieczy zastępczej;
- Podejmowanie działań do objęcia rodzin zastępczych oraz prowadzący rodzinne domy dziecka wsparciem i pomocą wolontariuszy;
- Ścisła współpraca z zespołem ds. rodzinnej pieczy zastępczej;
- Sporządzanie not księgowych, obciążeń za dzieci umieszczone w pieczy zastępczej;
- Sporządzanie i nadzór nad listami wypłat dla rodzin zastępczych, usamodzielnianych wychowanków;
- Przygotowywanie budżetu i zmian budżetu w ciągu roku kalendarzowego wynikających z potrzeb pieczy zastępczej;
- Sporządzanie niezbędnych sprawozdań z pieczy zastępczej, w tym sprawozdań finansowych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
2. praca w terenie
2. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
3. czas pracy 1 etat,
4. wysiłek umysłowy.
V. Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
- kopie świadectw pracy,
- podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-03-28 15:00:00
b. Sposób:
V. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie, czytelnie podpisane. Kserokopie oryginałów dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata i zawierać czytelny podpis, datę i miejsce dokonania poświadczenia.
VI. Zasady naboru na stanowisko:
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja powołana Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie w 2 etapach postępowania:
I etap: Analiza dokumentów polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II etap: Do drugiego etapu postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. O terminie II etapu zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Drugim etapem postępowania w celu wyłonienia kandydata na stanowisko będzie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie dotyczyć predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku oraz wiedzy merytorycznej z zakresu znajomości zagadnień ustaw
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku pracownika administracyjnego oraz charakterystyka dotychczasowego doświadczenia.
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku pracownika administracyjnego oraz charakterystyka dotychczasowego doświadczenia.
VII. Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony na tablicy ogłoszeń PCPR w Iławie i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie http://www.pcprilawa.pl/ w terminie do 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, jeżeli nie doszło do zatrudnienia.
Kandydat wybrany na stanowisko ds. administracyjnych, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
c. Miejsce:
VIII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownik Zespołu ds. świadczeń” należy składać w terminie do 28.03.2024 r. do godz. 15.00, osobiście, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, lub przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu do PCPR): Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, 14-200 Iława, epuapem na adres: pcprilawa.
Informacje dodatkowe: aplikacje, które wpłyną do PCPR w Iławie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 6490450 – P. Joanna Mazurkiewicz, P. Jolanta Rynkowska
VII. Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, poniżej 6% .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Rynkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-18 13:10:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-18 13:10:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-03 15:30:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 646 raz(y) |