Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: PCPR
Data udostępnienia: 2024-03-18
Ogłoszono dnia: 2024-03-18
Termin składania dokumentów: 2024-03-29 10:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2024
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie średnie,
3. Znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
4. Znajomość obsługi programów – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
5. Znajomość prowadzenia strony internetowej, Facebooka,
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi programów WORD, EXEL,
2. Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe,
3. Obsługa epuapu, programu POMOST, programu do tworzenia uchwał i zarządzeń,
3. Predyspozycje osobowościowe:
a/ sumienność i dokładność
b/ odpowiedzialność
c/ punktualność
d/ dyspozycyjność
e/ umiejętność pracy w zespole
f/ odporność na stres
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- Wyliczanie kosztów objęcia rodzin zastępczych opieką koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej,
- Sporządzanie not księgowych,
- Obsługa korespondencji przy pomocy platformy ePUAP,
- Obsługa programu POMOST (wprowadzanie i rozliczanie not obciążeniowych, porozumienia między powiatami, generowanie list wypłat, tworzenie decyzji, zmiany w zakresie technicznym, wprowadzanie danych),
- Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej, strony internetowej, Facebooka,
- Prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji,
- Obsługa rejestrów wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- Pomoc w wykonaniu czynności biurowych (min. tworzenie rejestrów, generowanie zestawień),
- Pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji,
- Wykonywanie kserokopii dokumentów oraz zakładanie teczek,
- Wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez kierownika oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
2. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
3. czas pracy: 1 etat,
4. wysiłek umysłowy.
V. Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
- kopie świadectw pracy,
- podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-03-29 10:00:00
b. Sposób:
V. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie, czytelnie podpisane. Kserokopie oryginałów dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata i zawierać czytelny podpis, datę i miejsce dokonania poświadczenia.
VI. Zasady naboru na stanowisko:
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja powołana Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie w 2 etapach postępowania:
I etap: Analiza dokumentów polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II etap: Do drugiego etapu postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. O terminie II etapu zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Drugim etapem postępowania w celu wyłonienia kandydata na stanowisko będzie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie dotyczyć predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku oraz wiedzy merytorycznej z zakresu znajomości zagadnień ustaw
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku pracownika administracyjnego oraz charakterystyka dotychczasowego doświadczenia.
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku pracownika administracyjnego oraz charakterystyka dotychczasowego doświadczenia.
VII. Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony na tablicy ogłoszeń PCPR w Iławie i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie http://www.pcprilawa.pl/ w terminie do 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, jeżeli nie doszło do zatrudnienia.
Kandydat wybrany na stanowisko ds. administracyjnych, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
c. Miejsce:
VIII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. administracyjnych” należy składać w terminie do 29.03.2024 r. do godz. 10.00, osobiście, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, lub przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu do PCPR): Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, ul. Andersa 3 A, 14-200 Iława, epuapem na adres: pcprilawa.
Informacje dodatkowe: aplikacje, które wpłyną do PCPR w Iławie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 6490450 – P. Anna Igielska.VII. Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, poniżej 6% .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Rynkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-18 20:14:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-18 20:14:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-03 15:21:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1025 raz(y) |