ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2023 na przeprowadzenie programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w rodzinie

Informacja ogłoszona dnia 2023-03-13 15:29:23 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Nazwa Zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie Adres: ul. Andersa 3 A, 14-200 Iława
tel. 89 6490450
e-mail:
  1. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy. Postępowanie służy analizie cen rynkowych na potrzeby zadań wykonanych przez Zamawiającego  oraz  ma na celu wybranie oferty najkorzystniejszej.   
  2. Miejsce publikacji zapytania ofertowego:
  1. strona internetowa Zamawiającego  -   www.pcprilawa.pl
  2. tablica ogłoszeń PCPR w Iławie,
PRZEDMIOT  I WARUNKI ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu i udokumentowaniu Programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie, zwanego dalej ,,Programem’’ – maksymalnie przez dwie osoby uprawnione do przeprowadzenia w/w szkolenia.
  2. Wykonawca jest obowiązany przeprowadzić program zgodnie z:
  1. Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. z 2021 r., poz. 1249),
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r.
    w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych   w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenie oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji  osób prowadzących oddziaływania korekcyjno-edukacyjne (Dz.U. z 2011 r. Nr 50, poz. 259),
  3. Uchwałą Nr 248 Rady Ministrów z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie ustanowienia Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2023 (M.P. z 2022 roku, poz. 1259),
  4. Wytyczne Wojewody Warmińsko-Mazurskiego dotyczące realizacji przez powiat zadania z zakresu administracji rządowej polegającego na opracowaniu i realizacji programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie z dnia 1 lutego 2023 roku – (Zał. Nr 1 do Zapytania)
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
  1. przeprowadzenia we wstępnej fazie uczestnictwa w programie korekcyjno-edukacyjnym odrębnie dla każdego uczestnika (za uczestnika uważa się osobę, która podpisała deklarację uczestnictwa, kontrakt, diagnozę wstępną) programu rozpoznania diagnostycznego, obejmującego w szczególności: okoliczności skierowania do programu, określenie czy uczestnik programu aktualnie stosuje przemoc, najgroźniejsze oraz typowe formy i okoliczności przemocowych zachowań, aktualna sytuacja zawodowa i rodzinna, informacje o uzależnieniach uczestnika oraz przedłożenia ww. dokumentów nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia programu korekcyjno-edukacyjnego,
  2. podpisania z każdym uczestnikiem programu deklaracji uczestnictwa oraz kontraktu  o uczestnictwie w programie korekcyjno-edukacyjnym,
  3. przygotowania materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika programu,
  4. prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
  5. wydanie zaświadczeń o ukończeniu zajęć programu korekcyjno-edukacyjnego bądź potrzebie jego ponownego powtórzenia przez uczestnika programu korekcyjno-edukacyjnego,
  6. przeprowadzenie indywidualnej diagnozy ostatecznej osób biorących udział w programie oraz sporządzenie sprawozdania z powyższych czynności i przedłożenia dokumentów nie później niż w terminie 14 dni od dnia ostatnich zajęć programu korekcyjno-edukacyjnego,
  7. przekazanie całej dokumentacji dotyczącej programu korekcyjno-edukacyjnego,
  8. sporządzenie końcowego sprawozdania z realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego.
  9. Program obejmować powinien 60 godzin pracy grupowej dla grupy minimum 13 osób oraz po 1 godzinie pracy indywidualnej dla każdego uczestnika programu korekcyjno-edukacyjnego. Wykonawca jest obowiązany przeprowadzić zajęcia z uczestnikami Programu osobiście.
  10. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych ani wariantowych – dotyczy wykonania w/w programu dla wszystkich grup wskazanych przez PCPR
  11. Miejsce realizacji Programu  –  Iława, lub miejscowości powiatu Iławskiego – Lubawa, Fijewo, Zalewo, Susz, Kisielice (w zależności gdzie zbierze się grupa uczestników), lub Zakład Karny w Iławie.
  12. Zamawiający zapewnia sprzęt szkoleniowy (rzutnik, ekran, flipchart), materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis skoroszyt itp.), w przypadku Zakładu Karnego – salę wykładową. 
  13. Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu Programu.
  14. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419 ze zm.) pod warunkiem, że Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa powinny być przez Wykonawcę spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty i oznaczone napisem - "Informacje zastrzeżone".
 
WARUNKI, KTÓRE POWINIEN SPEŁNIĆ WYKONAWCA
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki do prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki  Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenie oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno-edukacyjne  (Dz. U. z 2011 r. Nr 50, poz. 259). Przez staż pracy, o którym jest mowa w § 9 pkt 3 przywołanego wyżej rozporządzenia, rozumie się okres wykonywania zadań związanych bezpośrednio z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie na podstawie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej, porozumienia w sprawie wolontariatu lub powołania do zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, obejmujący m.in. prowadzenie programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w rodzinie w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.
o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:
  1. dyplom ukończenia studiów II stopnia na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej, albo na innym kierunku uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, resocjalizacji. Osoby, które ukończyły studia przed wejściem w życie ustawy  z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz. 1365) przedstawiają dyplom ukończenia odpowiednich jednolitych studiów magisterskich.
  2. zaświadczenia o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc w rodzinie.
  3. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, obejmujący m.in. prowadzenie programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w rodzinie.
 
Rodzaj czynności wykonywanych w ramach powyższego stażu pracy powinien mieć bezpośredni związek z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie. Dokumentami tymi są:
  • w odniesieniu do stosunku pracy – świadectwo pracy, a jeżeli umowa o pracę trwa, umowa o pracę i zaświadczenie pracodawcy o trwaniu umowy. Powyższy staż pracy może również zostać potwierdzony zaświadczeniem wystawionym przez pracodawcę, określającym czas i rodzaj pracy wykonywanej przez Wykonawcę.
  • w odniesieniu do umowy zlecenia – umowa zlecenia, która została zakończona, a jeżeli umowa zlecenia trwa, dodatkowo zaświadczenie zleceniodawcy o trwaniu umowy. Powyższy staż pracy może również zostać potwierdzony zaświadczeniem wystawionym przez zleceniodawcę lub inny upoważniony podmiot, określającym czas i rodzaj czynności wykonywanych przez Wykonawcę.
  • w odniesieniu do wolontariatu – porozumienie wraz z pisemnym zaświadczeniem o wykonywaniu zadań przez wolontariusza, o którym jest mowa w art. 44 ust. 1 lub 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536).
  • w odniesieniu do zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie – akt powołania przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta. W przypadku odwołania z wyżej wymienionego zespołu, należy dołączyć stosowny akt odwołania. Powyższy staż pracy może również zostać potwierdzony zaświadczeniem wystawionym przez upoważniony podmiot, określającym czas powołania Wykonawcy do zespołu interdyscyplinarnego.
Dokumenty, o którym jest mowa w pkt 2 powyżej powinny być złożone w oryginale lub jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  1. Wykonawca załącza do oferty:
    1. własny projekt Programu – konspekt zawierający treści, które będą przedstawiane w trakcie zajęć, zgodny ze standardami określonymi w dokumentach wymienionych w przedmiocie zamówienia,
    2. harmonogram realizacji Programu – przerwy pomiędzy kolejnymi zajęciami nie powinny być dłuższe niż tydzień. Rozkład godzinowy powinien uwzględnić  fakt, iż uczestnicy zajęć są często osobami czynnymi zawodowo. Harmonogram winien zawierać przede wszystkim spotkania grupowe. Termin pierwszego spotkania po uzgodnieniu grupy/grup uczestników, terminy kolejnych spotkań również do uzgadniania z uczestnikami i ich możliwościami odbycia spotkań,
    3. formularz ofertowy.
 
Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom podczas spotkań materiałów szkoleniowych oraz poczęstunku (m.in. kawa, herbata, woda, ciastka).
 
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Grupa zamknięta lub otwarta: od kwietnia 2023 r.
Liczebność każdej z grup do 13 osób.
  Planowane przeprowadzenie programu dla 4 grup:
   Grupa 1: kwiecień - lipiec 2023
   Grupa 2: kwiecień – lipiec 2023
   Grupa 3: wrzesień – listopad 2023
   Grupa 4: wrzesień – listopad 2023
 
Wskazane terminy i ilość uczestników (grup) mogą ulec zmianie w zależności od zgłoszeń uczestników.
 
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w terminie do dnia 24.03.2023 r. do godz. 15.15, pisemnie 
w siedzibie PCPR, w zaklejonej kopercie z napisem „Oferta programu korekcyjno-edukacyjnego”
Osoba do kontaktów roboczych: Anna Kilanowska, tel. 89 6490450, e-mail: .
 
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Kosztorys, tj. cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia (kwota za jednego uczestnika brutto) – 70 pkt.;
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość 70 punktów. Pozostałe oferty oceniane będą wg poniższego schematu:
 C = CminCb x 100
C- liczba punktów w kryterium „cena”
Cmin – cena oferty najtańszej brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku.
Doświadczenie zawodowe – 30 pkt.:
Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce korekcyjno-edukacyjnej dla sprawców przemocy od 2011 roku.
Za każde działanie/ zadanie 5 pkt. – (max 30 pkt.)
 
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.
Jeżeli okaże się że nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli cena brutto najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny z oferentem.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
Zamawiający poprawia w ofercie:
– oczywiste omyłki pisarskie;
– oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
– inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty powiadamiając o tym Wykonawcę.
 
UWAGI DO OFERTY: W przypadku braku grupy odbiorców postępowanie zostanie unieważnione, bez skutków finansowych.
 
Uwaga!
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie jest Pan Jarosław Góral, kontakt: adres e-mail ; telefon 515475588;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z rzeczowym wykazem akt obowiązującym w PCPR w Iławie;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do zawarcia umowy z Zamawiającym; nie podanie określonych danych spowoduje pozostawienie oferty bez rozpatrzenia;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Głowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-13 15:29:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-13 15:29:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Rynkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-04 13:55:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
297 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony