ˆ

Ekran szczegółów informacji

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Aktywny Samorząd

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2017-03-14 07:27:42 Informacja ogłoszona dnia 2017-03-14 07:27:47 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu


UWAGA STUDENCI

Rozpoczął się nabór wniosków do pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym. Termin przyjmowania wniosków upływa 30 marca 2017r.

UWAGA:  nastąpiła zmiana wzoru wniosków.
 
Aktywny Samorząd 2017
Zarząd Funduszu przyjął Kierunki działań i warunki brzegowe obowiązujące realizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd” w 2017 roku. Szczegółowe informacje na stronie PFRON.
W 2017 roku będą realizowane następujące formy wsparcia w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd:

Moduł I:
a. Obszar A zadanie 1 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu,
b. Obszar A Zadanie 2 - pomoc w uzyskaniu prawa jazdy kategorii B,
c. Obszar B zadanie 1 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania,
d. Obszar B Zadanie 2 - dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania,
e. Obszar C Zadanie 2 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym,
f. Obszar C Zadanie 3 - pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III poziomie jakości,
g. Obszar C Zadanie 4 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne (co najmniej na III poziomie jakości),
h. Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej tj. dziecka będącego pod opieką wnioskodawcy, przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu opieką (dziennego opiekuna, niani lub w ramach klubu dziecięcego, punktu przedszkolnego, zespołu wychowania przedszkolnego),
 
Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji w szkole policealnej, kolegium lub w szkole wyższej (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia podyplomowe lub doktoranckie prowadzone przez szkoły wyższe w systemie stacjonarnym / dziennym lub niestacjonarnym / wieczorowym / zaocznym lub eksternistycznym, w tym również za pośrednictwem Internetu).
W Module I wnioski przyjmowane będą od 15 maja do 30 sierpnia 2017r. Wnioski będą dostępne na naszej stronie i w biurze PCPR ok. 08 maja. Wtedy również przedstawimy więcej szczegółów o tym module.
UWAGA: Wnioskodawcy Modułu I, którzy mogliby zgodnie z programem ubiegać się o refundację poniesionych kosztów (przedszkole, prawo jazdy, naprawa wózka) muszą pamiętać o zasadzie – refundacja kosztów możliwa jest w odniesieniu do kosztów poniesionych 180 dni przed złożeniem wniosku. Aby uzyskać refundację za koszty poniesione w styczniu najpóźniej wniosek składamy w czerwcu.

Terminy przyjmowania wniosków w Module II:
•    w sesji letniej (bieżącej) do 30 marca 2017 r. (również w przypadku ubiegania się o refundację czesnego za semestr zimowy roku akademickiego 2016/17)
•    w sesji  zimowej wnioski będą przyjmowane od 04 września do 10 października 2017 r.
Studenci i uczniowie szkół policealnych posiadający orzeczenie o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów czesnego i o dodatek na pokrycie kosztów kształcenia, w tym na dojazdy do szkoły. Szczegółowe warunki dofinansowania opisane są w ust. 9-18 dokumentu „Kierunki działań (…)”.

W  związku z wprowadzeniem zmian w Module II prosimy o składanie wniosków na nowych drukach.
 
Załączniki"

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Osoba, która wytworzyla informację: Monika Kastrau Data wytworzenia informacji: 2017-03-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Monika Kastrau Data wprowadzenia do BIP 2017-03-14 07:27:42
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2017-03-14 07:27:47
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2017-03-22 07:59:20
Artykuł był wyświetlony: 3990 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu