Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Dobro Wraca
Akapit nr 1 - brak tytułu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie informuje, iż w związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, z wprowadzonymi obostrzeniami, żółtą strefą na terenie całego kraju i czerwoną – na terenie powiatu iławskiego, w trosce o bezpieczeństwo Uczestników, Widzów, dzieci przychodzi nam z trudem podjąć decyzję o odwołaniu planowanego na 6 grudnia 2020r. II Charytatywnego Biegu Dobro Wraca. Zapewniamy, że gdy tylko zagrożenie epidemiologiczne w Polsce zostanie wyeliminowane powrócimy do planów organizacji II Charytatywnego Biegu Dobro Wraca na trasie Iława -Kisielice. Liczymy na zrozumienie sytuacji, jesteśmy przekonani, że po tym trudnym okresie powrócimy do działań silniejsi, z podwójną energią do wspólnej zabawy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Mazurkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-14 13:39:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-14 13:39:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-14 13:39:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 691 raz(y) |
Zmiana siedziby
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informujemy, iż od 16 maja 2018 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
zmienia swoją siedzibę –
z ul. Andersa 12 na ul. Andersa 3 w Iławie.
Jest to budynek piętrowy
na terenie Szpitala Powiatowego,
za pawilonem psychiatrycznym, przy stacji dializ
(dawny budynek administracji szpitala).
Za utrudnienia przepraszamy.
Nowa siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie na terenie Szpitala Powiatowego
Mapka poglądowa umiejscowienia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Rynkowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Rynkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-16 10:57:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-16 10:57:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-16 10:58:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4275 raz(y) |
Międzynarodowa Kampania Białej Wstążki
Akapit nr 1 - brak tytułu
W całym kraju rusza kampania pt. "Biała Wstążka", która traktuje o przemocy wobec kobiet i dziewcząt.
W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie w sobotę 2 grudnia w godzinach 10:00 - 14:00
odbywać się będą dyżury pracowników, którzy wysłuchają, wesprą i pokierują osobami, które dotknęła przemoc i pragną się od niej uwolnić.
Pobierz dane XML Międzynarodowa Kampania Białej Wstążki Drukuj informację Międzynarodowa Kampania Białej Wstążki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Kilanowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kilanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-28 13:43:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-28 13:43:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-28 13:45:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2944 raz(y) |
Aktywny Samorząd
Akapit nr 1 - brak tytułu
UWAGA STUDENCI
Rozpoczął się nabór wniosków do pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym. Termin przyjmowania wniosków upływa 30 marca 2017r.
UWAGA: nastąpiła zmiana wzoru wniosków.
Aktywny Samorząd 2017
Zarząd Funduszu przyjął Kierunki działań i warunki brzegowe obowiązujące realizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd” w 2017 roku. Szczegółowe informacje na stronie PFRON.
W 2017 roku będą realizowane następujące formy wsparcia w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd:
Moduł I:
a. Obszar A zadanie 1 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu,
Zarząd Funduszu przyjął Kierunki działań i warunki brzegowe obowiązujące realizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd” w 2017 roku. Szczegółowe informacje na stronie PFRON.
W 2017 roku będą realizowane następujące formy wsparcia w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd:
Moduł I:
a. Obszar A zadanie 1 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu,
b. Obszar A Zadanie 2 - pomoc w uzyskaniu prawa jazdy kategorii B,
c. Obszar B zadanie 1 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania,
d. Obszar B Zadanie 2 - dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania,
e. Obszar C Zadanie 2 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym,
f. Obszar C Zadanie 3 - pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III poziomie jakości,
g. Obszar C Zadanie 4 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne (co najmniej na III poziomie jakości),
h. Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej tj. dziecka będącego pod opieką wnioskodawcy, przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu opieką (dziennego opiekuna, niani lub w ramach klubu dziecięcego, punktu przedszkolnego, zespołu wychowania przedszkolnego),
Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji w szkole policealnej, kolegium lub w szkole wyższej (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia podyplomowe lub doktoranckie prowadzone przez szkoły wyższe w systemie stacjonarnym / dziennym lub niestacjonarnym / wieczorowym / zaocznym lub eksternistycznym, w tym również za pośrednictwem Internetu).
W Module I wnioski przyjmowane będą od 15 maja do 30 sierpnia 2017r. Wnioski będą dostępne na naszej stronie i w biurze PCPR ok. 08 maja. Wtedy również przedstawimy więcej szczegółów o tym module.
UWAGA: Wnioskodawcy Modułu I, którzy mogliby zgodnie z programem ubiegać się o refundację poniesionych kosztów (przedszkole, prawo jazdy, naprawa wózka) muszą pamiętać o zasadzie – refundacja kosztów możliwa jest w odniesieniu do kosztów poniesionych 180 dni przed złożeniem wniosku. Aby uzyskać refundację za koszty poniesione w styczniu najpóźniej wniosek składamy w czerwcu.
Terminy przyjmowania wniosków w Module II:
• w sesji letniej (bieżącej) do 30 marca 2017 r. (również w przypadku ubiegania się o refundację czesnego za semestr zimowy roku akademickiego 2016/17)
• w sesji zimowej wnioski będą przyjmowane od 04 września do 10 października 2017 r.
Studenci i uczniowie szkół policealnych posiadający orzeczenie o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów czesnego i o dodatek na pokrycie kosztów kształcenia, w tym na dojazdy do szkoły. Szczegółowe warunki dofinansowania opisane są w ust. 9-18 dokumentu „Kierunki działań (…)”.
W związku z wprowadzeniem zmian w Module II prosimy o składanie wniosków na nowych drukach.
UWAGA: Wnioskodawcy Modułu I, którzy mogliby zgodnie z programem ubiegać się o refundację poniesionych kosztów (przedszkole, prawo jazdy, naprawa wózka) muszą pamiętać o zasadzie – refundacja kosztów możliwa jest w odniesieniu do kosztów poniesionych 180 dni przed złożeniem wniosku. Aby uzyskać refundację za koszty poniesione w styczniu najpóźniej wniosek składamy w czerwcu.
Terminy przyjmowania wniosków w Module II:
• w sesji letniej (bieżącej) do 30 marca 2017 r. (również w przypadku ubiegania się o refundację czesnego za semestr zimowy roku akademickiego 2016/17)
• w sesji zimowej wnioski będą przyjmowane od 04 września do 10 października 2017 r.
Studenci i uczniowie szkół policealnych posiadający orzeczenie o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów czesnego i o dodatek na pokrycie kosztów kształcenia, w tym na dojazdy do szkoły. Szczegółowe warunki dofinansowania opisane są w ust. 9-18 dokumentu „Kierunki działań (…)”.
W związku z wprowadzeniem zmian w Module II prosimy o składanie wniosków na nowych drukach.
Załączniki"
Aktywny samorzad - wniosek „Moduł II” o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” (PDF, 712 KiB)
Aktywny samorzad - wniosek „Moduł II” o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” (DOC, 300 KiB)
Aktywny samorzad - zaświadczenie wydane przez uczelnię (DOC, 45 KiB)
Aktywny samorzad - zaświadczenie wydane przez uczelnię (PDF, 281 KiB)
Aktywny samorzad - Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez PCPR w Iławie oraz PFRON (DOC, 29.5 KiB)
Aktywny samorzad - Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez PCPR w Iławie oraz PFRON (PDF, 253.2 KiB)
Aktywny Samorzad - Oświadczenie o wysokości dochodów (DOC, 49 KiB)
Aktywny Samorzad - Oświadczenie o wysokości dochodów (PDF, 583.2 KiB)
Aktywny Samorząd - Zaświadczenie o zatrudnieniu dla potrzeb Wnioskodawcy ubiegającego się o dofinasowanie do Modułu II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym (PDF, 330.7 KiB)
Aktywny Samorząd - Zaświadczenie o zatrudnieniu dla potrzeb Wnioskodawcy ubiegającego się o dofinasowanie do Modułu II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym (DOC, 32.5 KiB)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Monika Kastrau |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Kastrau |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-14 07:27:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-14 07:27:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-22 07:59:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8993 raz(y) |